آینه های دکوراتیو سلطنتی

آینه های دکوراتیو سلطنتی

آینه های دکوراتیو سلطنتی و #دکوپاژ 

 

 

 

 

کلیپ محصول آماده شده
مدت زمان: 36 ثانیه

 
   

 


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


بنظر میرسد دیگر دوران استفاده از آینه های تزئینی که در همه فروشگاه های دکور فضا را پر کرده به سر رسیده است. ساخت اینه های دکوراتیو متناسب با فضا این امکان را به وجود آورده است که دکوری چشمگیر و منحصر به فرد برای خود طراحی کنید. کاژه با تجربه بسیار در ساخت آینه.

آینه های دکوراتیو
آینه یکی از ابزارهای افزایش روشنایی است و فضای محیط را بزرگتر نشان می دهد. به کار بردن آینه در دکوراسیون، جلوه ای از هنر است.

زیرا در هر مکان گوشه ای زیبا وجود دارد که ارزش متجلی شدن در آینه را دارد. برای به کارگیری آینه های دکوراتیو باید به دو نکته توجه کرد. مکان نصب آینه اهمیت زیادی دارد. آینه هایی که در ارتفاع بالا نصب می شوند معمولا تصویری از سقف را در خود انعکاس می دهند و برای محیط های کوچک مناسب هستند و فضا را بزرگتر نشان می دهند. در مکان هایی که فاصله سقف از کف زیاد است؛ آینه باید پایین تر نصب شود.

در آینه های دیواری، قاب آینه باید با سایر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشد و می تواند جدید یا سنتی باشد.

آینه ی تراش خورده
برای تهیه ی این آینه، بر روی سطح آینه با تراش دادن طرح هایی ایجاد می شود. این طرح ها می توانند نامنظم یا منظم مانند لوزی یا مربع باشند. از این آینه ها برای نصب بر دیوار استفاده می شود. بیشترین کاربرد آن ها در اتاق خواب، اتاق پذیرایی و راهرو است.

آینه های دکوراتیو تاثیر شگفت انگیزی در روشنایی و بزرگنمایی محیط دارند. آینه باید طوری نصب شوند که انعکاس دهنده ی زیباترین قسمت یک مکان باشد.

آینه ها از نظر روش ساخت و طراحی، حجم، شکل و محل نصب متفاوت هستند و هر یک جلوه ی بی نظیری به دکوراسیون هر مکان می دهند. 

برای تهیه آینه ی آنتیک یا کهنه کاری شده، رنگ محافظ پشت آینه به وسیله ی محلول یا اسپری خاصی، برای دسترسی به پوشش جیوه ای آینه پاک می شود.

سپس پوشش جیوه ای به وسیله ی اسید پاک می شود و سرانجام به پشت آینه اسپری رنگ طلایی پاشیده می شود. به این ترتیب آینه ای به دست می آید که گویی سال ها پیش ساخته شده است. معمولا از آینه های دیواری کهنه کاری شده در دیوار اتاق پذیرایی، دستشویی و راهرو استفاده می شود.

آینه ی ونیزی که یکی از زیباترین انواع آینه دکوراتیو است که نخستین بار در قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا ساخته شد.

در آن زمان، قاب این آینه ها از طرحی با نوارهای شیشه ای نازکی ساخته شده بود که به طرز ماهرانه ای به آینه پیچ شده بودند. از رازهای آینه ونیزی این است که در ساختار آن از گرد طلا استفاده می شود که هم جنبه ی محافظتی دارد و هم جلای خاصی به آینه می بخشد.

همچنین استفاده از تکنیک لاتیمو که روی شیشه ی شیری رنگ انجام می شود؛ امکان ساخت حاشیه های تزیینی با طرح های هنری نظیر طرح گل را فراهم می کند.

آینه ی حجمی به علت داشتن حالت سه بعدی باعث شکست نور می شود و پرتوهای زیبایی را به اطراف پراکنده می کند و در مجاورت چراغ بسیار زیبا جلوه می کند.

 

انتخاب سبک و شکل آینه های دکوراتیو

مدیریت و استفاده بهینه از فضای محل زندگی، ضمن اینکه نظم و ترتیب دکوراسیون ما را افزایش می‌دهد، در پی آن زیبایی اتاق ها را نیز دو چندان می‌کند. برای بالا بردن راندمان استفاده از فضای زندگیمان احتیاج به وسیله های مختص این کار را داریم

دیوارهای بدون تزئینات، یک بوم و سطح مناسب برای نصب آینه دکوری هستند، بنابراین برای افزودن عمق، یک آینه سلطنتی شکل کلاسیک را انتخاب کنید و اندازه آن را متناسب با اندازه دیوار در نظر بگیرید. یا می‌توانید از یک  آینه دکوراتیو بزرگ برای دو چندان کردن زیبایی فضای داخلی خود استفاده کنید. اگر دکور و وسایل منزل شما دارای خطوط مستقیم زیاد و جزئیات کم است، با استفاده از آینه های منحنی زوایای تند و تیز آن‌ها را نرم و متعادل کنیدهمچنین با انتخاب آینه  با دوعدد شمعدان بیضی یا سلطنتی مانند، می‌توانید یک نقطه کانونی در دیوار منزلتان ایجاد کنید که جلوه و بازتاب آن بسیار زیبا خواهد بود.

بررسی قاب آینه های دکوری

قاب آینه می‌تواند تعامل با اتاق را ایجاد یا از بین ببرد. یک قاب مناسب و زیبا می‌تواند به عنوان یک دکور عمل کند. به عنوان مثال یک قاب سلطنتی بیضی یا مربع که با اینه تراش خورده برنز یا سفید یا شامپاینی همراه شده ، بسیار چشمگیر و زیبا خواهد بود، طوری که نظر افراد را کاملا به خود جلب می‌کند.

لیست قیمت مجسمه هر چند روز بروز می شود و جهت مشاهده زمان بروز رسانی دقیق ، خرید اینترنتی ، مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت مجسمه از لیست قیمت مجسمه کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید ، همچنین شما می توانید برای انتخاب دقیق تر از لیست کالا فوق استفاده کنید لازم به اشاره است که یک فروشگاه اینترنتی نمی باشد و قیمت درج شده برای هر مجسمه کمترین قیمت فروشنده می باشد، برای مشاهده سایر پیشنهادات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف می بایست بر روی هر کالا کلیک کنید تا علاوه بر مشخصات کامل سایر پیشنهادات کالا را نیز مشاهده کنید.

خرید اینترنتی انواع مجسمه و تندیس

چه چیز زیباتر از اینکه یک قاب دکورانیو زینت گر میز و فضای شما باشد؟ قاب ها  از دیر اعیام برای جلوه دادن به محیط مورد استفاده قرار میگرفته . امروزه با توجه با کیفیت ساخت این محصولات می توان با تمام متریال های گوناگون  پلی استر و فایبرگلاس تهیه نمود.

#دکوپاژ 

 

سفارش از طریق واتساپ

پیج اینستاگرام ما

کانال تلگرام ما

 

خرید مستقیم از فروشگاه ما

 

کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید

دوستان عزیز و گرامی لطفا با نظر دادن و دنبال کردن صفحات مجازی ما،از ما حمایت کنید.heart

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها