شمعدان های  پلی استری

شمعدان های پلی استری


نکته:برای خرید و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول کلیک کنید


 

 

 

 

دیوارکوب با شمعدان پلی استر

دیوارکوب با جا شمعی آلومینیومی رنگ شده استخوانی سرگل طلایی

پارچه مخمل سبز

جنس قاب پلی استر

 

 

 

آینه و شمعدان

از قدیم تا کنون در دکوراسیون خانه های مردمان ایرانی جا داشته اند. برای آگاهی از محل قرار دادن شمعدان در دکوراسیون خانه این مطلب جمع آوری شده را از سایت ما دست ندهید.

چقدر با  فوت و فن های تزیین خانه با شمعدان آشنا هستید؟

بهترین مکان ها برای استفاده از شمعدان کدامند؟

چیدن شمع های برهنه در چه  مکان هایی جلوه زیبا تری را به نمایش گذاشته  و برای چه فضاهایی باید شمع را در شمعدانی ها بگذاریم؟

آیا می دانید چه شمعدانی برای چه فضا و چه سبکی مناسب تر است؟

 و ...

شمعدان یکی از لوازم دکوری منزل محسوب می‌شود که می‌توانید در نقاط مختلف خانه از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و سالن پذیرایی از آن استفاده کنید. با قرار دادن شمع های گوناگون و نورپردازی ملایم نمایی جذاب به وجود آورید. اگر می‌خواهید برای تزیین خانه از شمعدان استفاده کنید ولی نمی‌دانید آن را کجای منزل قرار دهید تا به زیبایی چیدمان کمک کند با این بخش از مطالب سایت همراه شوید.

شمع ها عناصری کوچک هستند که نوری ملایم و لطیف تولید می‌کنند. اما ابعاد کوچک این دکوری های دوست داشتنی سبب نمی‌شود نقش آن ها در دکوراسیون کم رنگ شود. بلکه با انتخاب جا شمعی مناسب و قرار دادن آن در جای صحیح، می‌توانید جلوه ای دلنشین به فضاهای سرد بدهید و به خانه روح ببخشید.

اگر می خواهید در تزیین خانه با شمعدان مانند یک دیزاینر حرفه ای عمل کنید باید با اصول و قواعد مشخصی در این زمینه آشنا شوید. با ما همراه باشید امروز شیک و تک قصد دارد در این مقاله رازهای مهمی در مورد بهترین روش ها برای تزیین خانه با شمعدان عنوان کرده و مکان های مناسب برای استفاده از شمعدانی های مختلف را شناشایی کند.

 

تأثیر استفاده از شمعدان در دکوراسیون داخلی:

همه ما در مورد قدرت ماورای شمع ها اطلاعاتی داریم، آن ها با آن که کوچک هستند قدرت بسیار بالایی در دگرگون کردن حس و حال، فضاهای سرد و بی روح دارند. حال قدرت اعجاز شمع ها در ایجاد حال و هوای رمانتیک و عاشقانه را،  با جلوه گری شمعدان های زیبا ترکیب کنید. شاید در نگاه اول چندان ملموس نباشد، اما اگر این ادغام به جا و مناسب  صورت بگیرد، هر شخص یا هر فضای کسل و بی روحی را، به نشاط آورده و حال و هوایش را تغییر خواهد داد.

تزیین میز ناهارخوری

اولین و بهترین گزینه ای که به شما پیشنهاد می‌کنیم، تزیین میز ناهارخوری با شمعدان است. شمعدان های چند شعله را برای میزهای بزرگ انتخاب کنید. اگر میز هشت یا دوازده نفره دارید، می‌توانید به صورت قرینه دو شمعدان همسان را در دو طرف میز قرار دهید یا از ترکیب چندین شمعدان با اندازه های مختلف در کنار هم بهره ببرید.

اگر میز ناهارخوری شما کوچک است، یک شمعدان چند شعله با ارتفاع بلند برای تزیین مناسب است. به این صورت روی سطح میز به خوبی روشن شده و مانع انجام فعالیت نمی‌شود.

در چه مکان هایی باید از جاشمعی های پایه دار و چه مکان هایی از جا شمعی های بدون پایه استفاده کنیم؟

برای هر چیزی قانون مشخصی وجود دارد و تزیین خانه با شمعدان هم از این قانون مستثنی نیست. استفاده نا آگاهانه از شمعدانی پایه دار یا بدون پایه ممکن است فضا را نامتوازن و بهم ریخته و در نهایت چهره دکوراسیون داخلی شما را نازیبا کند.

 برای تشخیص نوع جا شمعی ( پایه دار یا بدون پایه ) پلی استر برای فضای خاص از قانون خطوط  در گرافیک محیطی استفاده کنید. با توجه به این قانون خطوط عمودی نشان گر ایستادگی و ثبات و خطوط افقی  نمایشگر آرامش و استراحت هستند. اگر این قانون را به درستی درک کنید به راحتی متوجه می شوید که در چه مکان هایی باید از شمعدان های پایه دار و در چه مکان هایی جاشمعی بدون پایه یا افقی استفاده کنید.

پله ها معمولاً کسل و خسته کننده به نظر می رسند، اما یک بانوی باذوق و خوش سلیقه می تواند از همین عناصر بی روح، یک اسطوره زیبا برای به نمایش گذاشتن هنر و توانایی هایش بسازد. یکی از بهترین روش ها برای به نمایش گذاشتن سلیقه و هنر، چرخاندن چشم ها به سمت پله ها با استفاده از جاشمعی های ساده چیده شده بر روی پله هاست.

 

 

تزیین شومینه با شمعدان

کانون توجه در دکوراسیون، بخشی است که به طور ناخودآگاه نگاه افراد به سمت آن نقطه جلب می‌شود. تزیین چنین جایی، تاثیر اولیه را بر افراد می‌گذارد و سایر بخش های دکوراسیون را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شومینه، یکی از کانون های توجه چیدمان است. شمعدان های پایه دار و افقی را بالای شومینه قرار دهید. مدل های افقی امکان استفاده از شمع های متعدد و در نتیجه نور بیش تر را به شما می‌دهد. بهتر است شمعدان های بلند را در بخش های دیگر خانه به کار ببرید، و انواع کوتاه تر را برای این قسمت استفاده کنید.

چیدمان شمع به همراه جاشمعی یا به صورت جداگانه

چیدن شمع های برهنه یا شمع هایی که در جاشمعی های بدون پایه با شکل هندسی بسیار سادهِ،  گرد یا مربع قرار گرفته اند، در فضاهایی که باید حس آرامش و راحتی را به تصویر بکشند، بهترین نتیجه را خواهد داد.

شمع ها و شمعدانی های پایه دار یا بدون پایه مجلل و کار شده هم برای فضاهایی مناسب هستند که شما می خواهید جلوه زیبا، پویا اما رسمی برای این قسمت ایجاد کنید.

از جدیدترین ترندهای روز، شمعدان هایی به شکل سلطنتی است که طرفداران زیادی دارد. از این مدل شمعدان، به دلیل طرح فانتزی آن در مراسم های مختلف و مهمانی ها نیز استفاده می‌شود. شمعدان های کوتاه برای قرار گرفتن روی میز جلومبلی و کنسول، کانتر آشپزخانه و شلف های دیواری مناسب است. شمعدان های بلندتر تا ارتفاع ۸۰ سانتی متر نیز موجود است که می‌توانید آن ها را در کنار چند شمعدان کوتاه تر روی زمین قرار دهید.

شمعدان در بوفه

بوفه معمولا در اتاق پذیرایی و نزدیک میز ناهارخوری قرار دارد. از ترکیب چند شمعدان با سایز های مختلف در کنار هم استفاده کنید و آن ها را در طبقات میانی بوفه قرار دهید. برای داشتن سبکی مدرن و شیک شمعدان های برنزی، نقره ای و طلایی مناسبِ قرار گرفتن در بوفه هستند. رنگ های براق باعث جلب توجه می‌شوند و فضای داخلی بوفه را برجسته می‌کنند.

میز کنسول

زمانی که حرف از تزیین خانه با شمعدان به میان می آید، گذاشتن شمعدانی بر روی میز ناهار خوری جزء اولین گزینه هایی است که به ذهن مخاطب می رسد، از سال های دور گونه های متفاوتی از شمعدان ها برای تزیین میز ناهار خوری ساخته شده و هر فردی برای به تصویر کشیدن زیبایی میز ناهار خوری به طریقی از آن ها استفاده می کند. اما یک روش متفاوت برای تزیین میز ناهار خوری با شمعدان ترکیب سبک روستایی (سبک روستیک) با سبک مدرن می باشد. برای این کار کافیست یک شاخه خشک را انتخاب و آن را از سقف بالای میز آویزان کنید، سپس  تعدادی از حباب های مخصوص شمع و عناصر تزئینی را با نخ به آن وصل کرده و درون هر حباب یک شمع زیبا بگذارید. برای زیبایی بیشتر می توانید اطراف شمع ها را با تعدادی مروارید سفید یا گلبرگ مصنوعی پر کنید. در این روش انعکاس نور شمع از طریق شیشه  یک لمس جادویی بی نظیری را به وجود می آورد.

شمعدانی ها مانند جادوگرانی هستند که زیبایی و جلوگری کنسول ها را تا هزاران بار افزایش می دهند.

مشخص نیست اول شمعدان ها به وجود آمدند تا نمای کنسول ها را تکمیل کنند یا اینکه کنسول ها آمدند تا جایگاه مناسبی برای به رخ کشیدن عظمت زیبایی شمعدانی ها باشند، به هر حال ترکیب این دو عنصر جزء بهترین و زیباترین ادغام ها در تمامی سبک های دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

شمعدان، همیشه با آینه در ذهن تداعی می‌شود. یک جفت شمعدان، با فرم یکسان را روی میز کنسول، مقابل آینه قرار دهید و چیدمانی قرینه به وجود آورید. بازتاب آن ها در آینه، باعث می‌شود دو جفت شمعدان ببینید و انعکاس نور شمع نیز دو برابر می‌شود و نمای خانه بزرگ تر به نظر می‌رسد.

برای مثال یک جاشمعی بدون پایه یک آیتم مناسب برای میز ناهار خوری های کوچک است، زیرا این میزها برای وعده های غذایی خانواده  یا دورهمی های دوستانه مورد استفاده قرار می گیرد و این جاشمعی حس راحتی و آرامش را به افراد حاضر و فضای اطراف القا می کند و  جاشمعی های پایه دار گزینه درست و کاملی  برای میز ناهار خوری 12 نفره یا بزرگتر هستند. چرا که معمولاً این میز ها برای مهمانی های بزرگ و رسمی استفاده می شوند و باید تمامی متریال های به کار رفته بر روی آن ها هم خوانی مناسبی با این سبک  داشته باشند.

فراموش نکنید که بخشی از جذابیت شَمعدان ها به شمع های داخل آن است،با این ایده ها می توانید به فضاهای کنج، فضاهای ناکارآمد و بخش هایی از منزل که شاید ایده خاصی برای تزیین آن نداشته باشید جلوه زیباتری ببخشید. پس با توجه به طرح و رنگ های موجود در چیدمان، جا شمعی پلی استری مناسب تهیه کنید و از زیباییِ پدید آمده لذت ببرید. منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

 

 

پلی استر,شمعدان,شمعدان پلی استر,پلیاستر,پلی استر خام,مجسمه خام,مجسمه شمعدان,شمعدون پلی استر,شمعدان بزرگ,تولیدی مجسمه,عمده فروشی مجسمه,فروش مجسمه پلی استر,شمعدان دختر,مجسمه زن,مجسمه سازی شیراز,کارگاه پلی استر اس دکوری,تولیدی مجسمه ,پلی استر اسلامشهر,sculpture,sculpture in iran,

مجسمه,پلی استر,قاب آینه,قاب عکس,قاب عکس پلی استر,قاب عکس خام,مجسمه سازی,مجسمه پلی استر,تولیدی مجسمه,تولیدی اسلامشهر,تهران پلی استر,پلی استر خام,مجسمه سازی اس,مجسمه قاب عکس

نمونه کارها,تابلو برجسته,آینه,شکلات خوری,قاب عکس,نمونه رنگ شده,قالب گیری,مقالات,
 فروش,قالب,سیلیکون,قالب سیلیکونی,قالبگیری,silicone,mold,

مجسمه,مجسمه پلی استر,مجسمه دکوری,مجسمه تزیینی,مجسمه تزئینی,مجسمه دختر و پسر,مجسمه عاشقانه,مجسمه والس,مجسمه جکو ماری,مجسمه آغوش,تولیدی مجسمه,عمده فروشی مجسمه پلی استر

در این پست اندکی راجب این شغل و قالبگیری صحبت می کنیم..

شغل پلی استر شغلی با هزاران تنوع محصول می باشد.از جمله مجسمه های دکوری ، آبنما و آباژر ، شمعدان و ظروف میوه خوری و شکلات خوری ، تاج مبلمان و پرده و حتی دکوراسیون و دیوارپوش ها.ولی باسد بدانید که تمام این تنوع ها و تولید ها بر اساس قالب هستند.به عبارتی هنر اصلی این کار خلاقیت انتخاب مدل و قالبگیری می باشد و کسی را می توان استاد قالب گیری معرفی کرد که قالب های بدون نقص و با ظرافت و با عمر تولید بالا از مدل تهیه کند.
پس دوستانی که با کار قالبگیری آشنایی دارند توجه کنید که وقتی یک مدل را به عنوان مدل مادر انتخاب می کنید تمام سعی و تلاشتون را بکنید که همه نواقص مدل برطرف شود.حتی رنگ روی مدل را پاک کنید تا تمام ظرافت کار در قالب نمایان شود.چونکه قرار بر این است که از این قالب تولید انبوه داشته باشید پس هر زحمتی که هنگام قالبگیری بکشید بعدها با تولید خوب خرسند خواهید بود.

 

قالبگیر فقط با عمل و تجربه حرفه ای می شود و میتواند در قالب های بعد نقص های گذشته را در کار نداشته باشد.
موادی چون سیلیکون و pvc و .. برای قالبگیری استفاده می شود که در ایران نمونه های مختلف و نرخ های مختلف دارند.عزیزانی که در شغل مجسمه سازی جنس پلی استر هستند بهترین مواد برای قالبگیری شما سیلیکون هست.زیرا با حرارت تغییر شکل نخواهد داد و توان تحمل حرارت بالا را دارد.سعی کنید که همیشه مواد درجه یک را تهیه کنید و اصول قالبگیری را رعایت کنید.

سفارشات قالبتون رو در صورتی که توان قالبگیری را ندارید به ما بسپارید تا به بهترین شکل انجام شود.باید بدانید که مواد قالبگیری در ایران قیمت ارزانی ندارد پس ارزش خراب کردن مواد و قالب را ندارد و بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

سعی می کنم که تا جایی که در فضای اینترنت میتوانم شما را راهنمایی کنم و سوالاتتون را برطرف کنم

ولی انواع مصنوعات پلی استر از جمله آینه و شمعدان ، آباژر ، آبنما ، میوه خوری و شکلات خوری ، قاب آینه و قاب عکس ، تابلو عکس ، مجسمه های تزئینی و قالبگیری از اشیاء به بهترین شکل ممکن

همین حالا میتونید از فروشگاه ما بهترین دکوری ها را خرید کنید

 

ثبت سفارش در واتساپ

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام

کاش روی کارها قیمت داشت تا بشه تصمیم بگیریم چه کاری را خریداری کنیم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبگاه فروشگاه آس دکوری اسلامشهر

ساخت و رنگ آمیزی محصولات فایبرگلاس سبک و پلی استر ،انجام ورق طلا بر روی کلیه محصولات مجموعه،مجسمه در ابعاد گوناگون محصولات آرایشگاهی و سالن های زیبایی.قاب آینه و کنسول دیواری و ایستاده.قاب عکس.دیوارکوب.شمعدان رومیزی و دیواری،میز پذیرایی
جهت سفارش09307063579
در واتساپ پیغام بدید در خدمتتون هستیم.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها